ایندیپندنت

سه شنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۲۸ ب.ظ

عمر بر باد هوا داده‌ام

سه شنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۲۸ ب.ظ

یادم هست سوم دبستان بودم ، برای مسابقات قرآن و احکام اسم نوشته بودم ، روز انتخاب که رسید با یکی از دوستان جدل شد و با اکراه به مسابقه حفظ رفتم بیشتر گرایشم به احکام بود .

گذشت و در زمان محدودی که داشتم تقریبا همه ی سوره های جزء سی را از بر کرده بودم به جز سوره ای که اسمش به گمانم "نباء" بود.. همین یک سوره را لنگ بودم.

نحوه امتحان بدین طریق بود که از بین حدود 20 برگه یک برگه انتخاب می کردیم و سوره های مورد نظر را می خواندیم ، از یاد نمی برم از ابتدای امتحان که شروع شد حسی به من می گفت اولین برگه از سمت راست! گویا حس من بیش از این نمی فهمید!

رفتم بالا و زدم اولین برگه از راست .. دقیقا همان سوره "نباء" آمد ...



پ ن :

نفسی ماند ز سلمان، مکنیدش درمان!

همچنینش بگذارید که تا می‌میرد!






موافقین۰مخالفین۰۹۲/۰۷/۲۳
مهدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی