ایندیپندنت

پنجشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۳۶ ب.ظ

تو گمان نیک بردی که من این گناه دارم!

پنجشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۳۶ ب.ظ

در روز قیامت بنده ای که به خویشتن ستم نموده آورده می شود پس خداوند می فرماید: آیا تو را به طاعت و فرمانبرداری ام امر نکردم؟ آیا تو را از نافرمانی ام نهی نکردم؟ بنده گنهکار گوید: درست است ای پرردگار من! ولی شهوتم بر من چیره شد پس اگر مرا کیفر دهی به خاطر گناهی است ک مرتکب شده ام و به من ستم روا نداشته ای.

پس خداوند دستور می دهد که او را به سوی آتش برند. بنده گنهکار می گوید ای خدای من! گمان من به تو چنین نبود. خداوند می فرماید: مگر چه گمانی به من داشتی؟ می گوید: خدایا من به تو نیکو ترین گمان را داشتم. پس خداوند امر می کند که او را به سوی بهشت برند و می فرماید: حقا که گمان نیکوی تو به من امروز به تو سود بخشید. امام صادق علیه السلام





پ ن : در دلم بنشسته ای بیرون میا!

موافقین۰مخالفین۰۹۲/۱۱/۱۷
مهدی

نظرات (۱)

۱۹ بهمن ۹۲ ، ۱۴:۳۴محمد حسین خانی کوثرخیزی
لینک شدی داداشش

پاسخ:
لطف کردید
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی